måndag 23 augusti 2010

En vecka!!!

Det blev en veckas jobb iallafall sen ringde de från dagis och sa att Evelina var sjuk.
Så ja det var bara att åka och hämta hem de älskade trollen och vist var hon sjuk min annars så överaktiva dotter låg nu i en vagn och tittade upp på mig med stora ögon och såg så ynklig ut.
JA du ser ju sa fröken - hon som annars aldrig är still, så ngt är det ju.

Nu sover de och jag slappar i soffan efter en trevlig dag på jobb.
Annars springer dagarna på just nu lite hektiskt med både lämning och hämtning själv men det går och jag är faktiskt riktigt stolt över att jag klarar detta. Hinner lämna de på morgonen i tid och hinner till jobb sen hämtas de vid 17 tiden och vi har hunnit laga mat, bada, titta tv och läsa saga och vara i säng mellan 19-19.30.

Men imorgon blir det en lugn vab dag hemma kanske man kan hinna med att göra lite nytta som annars fått vänta lite till, men det hade man väl inte dött av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar