måndag 7 februari 2011

VI LEVER!!!












Elias: - Du Lina ibland jag blir arg dig, men jag älskar dig ändå!!!


Eve: - Elias jag blir glad av att se dig!!!



Ja vi lever fast har inte orkat vara så aktiv här precis ibland blir jag sugen på att starta upp igen.

Sen sist har det inte hänt så mycket vi kämpar på och vissa dagar är toppen och det känns som mitt liv är bra men sen går det ner ibland och jag drömmer mig tillbaka till ngt underbart familjeminne.

Men måste kämpa framåt och det är tur att det finns så många snälla människor som stöttar, tipsar och ger mig lite ny kämpar glöd när det behövs.

Sen finns de de som inte peppar en så mycket alltid utan mer trycker ner en men er glömmer jag gärna bort.

Hoppas kunna uppdatera snart igen.

Ska försöka bli bättre på att ta foto och lägga in på mig och de älskade trollen










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar