fredag 15 oktober 2010

FATTAR INGET!!!!!!

Fattar inte att personer man känner innan och utan till helt plötsligt förändras totalt.
Man tror man känner folk och helt plötsligt inte, hoppas jag kan bli den Emma jag engång var, innan detta året började.

Jaja på något sätt så ska livet väl gå vidare, får väl ta tid måste väl bara få alla att fatta det att detta inte går över på en natt måste nog ge mig tid att må lite dåligt.

Blev bara ett kort klago inlägg såhär en deppig fredag!!!!!!!

Många kramar till er som verkligen bryr er om mig och mina älskade huliganer, vi älskar er.

1 kommentar:

  1. Har förstått att det har hänt något drastiskt i ditt liv genom dina kommentarer på facebook.

    Självklart att du ska få må dåligt, gör man inte det kan det gå riktift illa och ett år är en lång tid att ha det tufft.

    Många styrkekramar !!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera